1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات لوازم خانگی

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل هوم پلاس (دلتا)

823 بازدید
یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل هوم پلاس

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل هوم پلاس محصولی متفاوت از شرکت هیمالیا می باشد. در این مدل دستگیره های قدیمی روکا کنار گذاشته شده و همه چیز به صورت مخفی می باشد. یخچال و فریزر هردو ظرفیتی معادل 27 فوت دارند. ابعاد آنها نیز 193 در 65 در 70 (عمق) است.

ویژگی های یخچال دوقلوی هیمالیا مدل هوم پلاس (دلتا)

·       یخچال فریزر هوم پلاس هم از هوم بار، آبسردکن و یخساز اتوماتیک برخوردار است. سیستم یخساز و آبسرد کن روی فریزر قرار داشته و به آب شهری وصل می شود.

·       نگران آلودگی های احتمالی در آب نباشید زیرا یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل هوم پلاس مجهز به فیلتر تصفیه است.

·       وجود دو کشو بزرگ برای نگهداری میوه و سبزیجات  نیز پنج طبقه انعطاف پذیر و قابل جا به جایی دست شما را برای جای دادن حجم زیادی خوراکی باز می گذارد.

·       هوم بار باعث می گردد درب یخچال کمتر باز و بسته شده و بدین ترتیب در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. همچنین عمر یخچال نیز طولانی تر می گردد.

·       یک فن مخصوص هوای داخل یخچال را به صورت یکنواخت به گردش در می آورد. بنابراین مواد غذایی در هر طبقه ای که باشند به اندازه کافی سرما دریافت می کنند.

·       لاستیک های به کار رفته در دور درب یخچال و فریزر از نوع ضد باکتری BioShield است. بنابراین نگرانی بابت تجمع باکتری و قارچ در لاستیک درب نداشته باشید.

·       کندانسور مخفی و نیز کمپرسور هوای گرمسیری یخچال فریزر دوقلوی هوم پلاس را مناسب هر آب و هوایی نموده است.

·       سیستم نوفراست یا ضد برفک جز ویژگی هایی است که اگر نباشد واقعا باعث دردسر است. خبر خوب اینکه هم یخچال و هم فریزر هوم پلاس مجهز به نوفراست هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669