1669 پشتیبانی سریع

خدمات پس از فروش ایندزیت کرج

750 بازدید
خدمات پس از فروش ایندزیت کرج

خدمات پس از فروش ایندزیت کرج – اگر شما قصد خرید وسایل برقی خانگی دارید به شما توصیه می کنیم که چند فاکتور را در زمان خرید، معیار انتخاب خود قرار دهید:

1-   کیفیت وسیله برقی و عملکرد و کارایی آن

2-   ظاهر و زیبایی وسیله برقی

3-   پشتیبانی برند مربوطه از تولیدات خود

متاسفانه برخی از افراد تنها به شهرت یک برند توجه می کنند بدون آن که بدانند وجود خدمات پس از فروش برای تمامی وسایل برقی، روزی نیاز خواهد شد. اغلب برندهای فعال در صنعت وسایل برقی خدمات پس از فروش را برای محصولات خود در نظر گرفته و من جمله می توان به برند ایندزیت اشاره نمود.

ایندزیت هر ساله آمار فروش خود را در شهرهای مختلف کشور کنترل می کنند تا براساس میزان فروش در هر منطقه، دامنه خدمات پس از فروش خود را گسترش دهد و با توجه به آمار فروش به دست آمده در  شهر کرج، خدمات پس از فروش ایندزیت کرج برای مشتریان این منطقه که از وسایل برقی ایندزیت استفاده می کنند در نظر گرفته شده است.

 

شماره های نمایندگی خدمات پس از فروش ایندزیت کرج

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش خدمات پس از فروش ایندزیت کرج

 

خدمات پس از فروش ایندزیت عظیمیه , خدمات پس از فروش ایندزیت اسلام آباد , خدمات پس از فروش ایندزیت شهرک کلاک , خدمات پس از فروش ایندزیت خلج آباد , خدمات پس از فروش ایندزیت شهرک بنفشه , خدمات پس از فروش ایندزیت سرحد آباد , خدمات پس از فروش ایندزیت فردیس , خدمات پس از فروش ایندزیت ملارد , خدمات پس از فروش ایندزیت بلوار ارم , خدمات پس از فروش ایندزیت بلوار دریا , خدمات پس از فروش ایندزیت مهرشهر , خدمات پس از فروش ایندزیت گوهر دشت , خدمات پس از فروش ایندزیت شاهین ویلا , خدمات پس از فروش ایندزیت شهرک ظفر , خدمات پس از فروش ایندزیت میانجاده , خدمات پس از فروش ایندزیت شهرک اوج , خدمات پس از فروش ایندزیت بلوار باغستان , خدمات پس از فروش ایندزیت جهانشهر , خدمات پس از فروش ایندزیت دهقان ویلا , خدمات پس از فروش ایندزیت منظریه , خدمات پس از فروش ایندزیت وحدت , خدمات پس از فروش ایندزیت انبار نفت , خدمات پس از فروش ایندزیت حافظیه , خدمات پس از فروش ایندزیت کیانمهر , خدمات پس از فروش ایندزیت اندیشه , خدمات پس از فروش ایندزیت آق تپه , خدمات پس از فروش ایندزیت محمد شهر

 

آشنایی با ما

 

 

 

دامنه خدمات پس از فروش ایندزیت کرج

 

در صورتی که شما به عنوان یکی از شهروندان کرج از وسایل برقی کرج خریداری کرده اید می توانید از کلیه خدماتی که در ادامه بیان می کنیم بهره مند شوید.

1-   اولین مزیت خدمات پس از فروش ، جابجایی وسیله خریداری شده به منزل توسط نمایندگی های فروش است تا از این طریق مسئولیت هر گونه آسیب وارد شده به کالا در حین جابجایی بر عهده برند ایندزیت بوده و خسارت را جبران نماید.

2-   بالاخره این احتمال وجود دارد که وسیله شما در مدت استفاده خراب شده و نیاز به نمایندگی های معتبر برای تعمیر داشته باشید در این صورت می توانید از نمایندگی تعمیرات مجاز که تحت پوشش خدمات پس از فروش فعالیت می کنند کمک بگیرید. در این نمایندگی ها حتی تعمیرات در منزل نیز برای مشتری در نظر گرفته شده است.

3-   توصیه می شود نصب وسیله برقی را به کارشناس مورد تایید نمایندگی فروش ایندزیت بسپارید تا اگر دستگاه از خط تولید خرابی داشته باشد، این برند وسیله شما را با نوع سالم تعویض نماید.

4-   همچنین مشاوره و راهنمایی برای چگونگی استفاده از وسیله برقی در گروه خدمات پس از فروش ایندزیت کرج قرار دارد.

 1669