1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات لوازم خانگی

کاربرد گارانتی وسایل در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کرج

599 بازدید
کاربرد گارانتی وسایل در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کرج

یکی از حرفه هایی که در کشور ما وجود داشته و همواره تعداد بیشتری از افراد به آن علاقمند می شوند، تعمیر لوازم برقی است که متعبرترین مراکز برای تعمیر وسایل برقی، نمایندگی های مجاز تعمیرات هستند چرا که در این نمایندگی ها، بهترین تعمیرکاران با کمک استاندارای جهانی تعمیر وسایل را انجام می دهند. هم اکنون برندهای مختلف در زمینه تولید وسایل برقی فعالیت می کنند که تعداد نمایندگی تعمیرات تحت نظارت این برندها در کشور وجود دارد.

با توجه به این که فروش وسایل برقی در تمام شهرهای ایران جود دارد لذا حتما باید در همه شهرها نمایندگی های تعمیرات برای دسترسی مردم به خدمات وجود داشته باشد. برای مثال نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کرج جهت حمایت مشتریان وسایل برقی در کرج احداث شده و خدمات متعددی را برای مردم ارائه می کند. یکی از مهمترین خدمات این نمایند، ارائه تعمیرات رایگان براساس اعتبار گارانتی وسایل برقی است. در صورتی که وسیله برقی شما در مدت اعتبار ضمانت نامه خرابی شود، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کرج تعمیر رایگان انجام داده و هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.  اما شما زمانی می توانید از گارانتی خود چنین خدمات را دریافت نمایید که:

1-   گارانتی تمام وسایل برقی زمانی اعتبار خواهد داشت که دارای برچسب هولوگرام باشد. وجود این برچسب به معنی اعتبار گارانتی در سطح بین المللی است و تمامی نمایندگی های تعمیرات که وسایل برقی این برند را تعمیر می کنند باید تعمیرات رایگان در زمان اعتبار گارانتی را انجام دهند.

2-   توجه داشته باشید که زمانی شما می توانید با استفاده از گارانتی وسیله برقی از تعمیرات رایگان استفاده کنید که خرابی دستگاه در زمان اعتبار ضمانت نامه رخ داده باشد در غیر این صورت شما باید هزینه تعمیر وسیله را به طور کامل پرداخت نمایید.

3-   نکته ای که در مورد استفاده از گارانتی وسایل برقی لازم دانستیم بیان کنیم این است که شما برای تعمیر رایگان وسیله با استفاده از گارانتی باید به نمایندگی هایی مراجعه کنید که از کالاهای این برند حمایت کرده و تعمیرات آن ها را برعهده می گیرد.

4-   برخی از برندهای تولید کننده وسایل برقی شرط اعتبار گارانتی خود را مهر تایید کارشناسی می دانند که در زمان راه اندازی کالا به منزل مشتری مراجعه می کند لذا در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کرج نیز وجود این مهر تایید جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669