1669 پشتیبانی سریع

خدمات پس از فروش کندی کرج

901 بازدید
خدمات پس از فروش کندی کرج

کندی در میان تمام برندهای تولید کننده وسایل برقی به خوبی توانسته اس خود را در بازار جهانی و در میان مردم معرفی کرده و جایگاه خوبی به دست بیاورد. جالب است بدانید که در طول سالیان فعالیت این برند نه تنها افت رتبه ای در آن دیده نشده بلکه همیشه ارتقا جایگاه به خوبی در محصولات کندی مشاهده شده است و دلیل آن را در 3 چیز می توان خلاصه نمود:

1-   تطابق تولیدات به آخرین تکنولوژی های جهانی و در نتیجه عملکرد و کارایی بالا

2-   خدمات فروش به مشتریان

3-   ارائه خدمات پس از فروش

وقتی کالایی دارای خدمات پس از فروش باشد به این معناست که برند مربوطه به حدی از کیفیت خدمات خود مطمئن است که تمایل دارد حتی بعد از فروش نیز از کالاهای خود و در نتیجه از مشتری حمایت کند تا سلامت دستگاه حفظ گردد. با توجه به آنچه گفته شد برند کندی دامنه خدمات خود را در شهر مختلف ایران گسترش داده و برای مثال می توان به خدمات پس از فروش کندی کرج اشاره نمود.

 

شماره های نمایندگی خدمات پس از فروش کندی کرج

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش خدمات پس از فروش کندی کرج

 

خدمات پس از فروش کندی عظیمیه , خدمات پس از فروش کندی اسلام آباد , خدمات پس از فروش کندی شهرک کلاک , خدمات پس از فروش کندی خلج آباد , خدمات پس از فروش کندی شهرک بنفشه , خدمات پس از فروش کندی سرحد آباد , خدمات پس از فروش کندی فردیس , خدمات پس از فروش کندی ملارد , خدمات پس از فروش کندی بلوار ارم , خدمات پس از فروش کندی بلوار دریا , خدمات پس از فروش کندی مهرشهر , خدمات پس از فروش کندی گوهر دشت , خدمات پس از فروش کندی شاهین ویلا , خدمات پس از فروش کندی شهرک ظفر , خدمات پس از فروش کندی میانجاده , خدمات پس از فروش کندی شهرک اوج , خدمات پس از فروش کندی بلوار باغستان , خدمات پس از فروش کندی جهانشهر , خدمات پس از فروش کندی دهقان ویلا , خدمات پس از فروش کندی منظریه , خدمات پس از فروش کندی وحدت , خدمات پس از فروش کندی انبار نفت , خدمات پس از فروش کندی حافظیه , خدمات پس از فروش کندی کیانمهر , خدمات پس از فروش کندی اندیشه , خدمات پس از فروش کندی آق تپه , خدمات پس از فروش کندی محمد شهر

 

آشنایی با ما

 

 

دامنه خدمات پس از فروش کندی کرج

 

شهروندان ساکن کرج که از وسایل برقی کندی استفاده می کنند در صورت نیاز به خدمات پس از فروش این برند می توانند از خدمات پس از فروش کندی کرج بهره مند شوند:

1-   انتقال وسیله به منزل

زمانی که وسیله ای را خریداری کردید نیازی است خودتان ان را جابجا کرده و نگران آسیب هایی باشید که محتمل است در طول مسیر به وسیله وارد شود بلکه کافی است این کار را به نمایندگی فروش سپرده و در نتیجه این زمان از حمایت برند کندی از خسارت وارده در حین انتقال مطمئن شوید.

2-   تعمیرات وسایل برقی

هیچ گاه نمی توان با اطمینان صد در صد بیان کرد که هیچ وسیله برقی خراب نمی شود. به هر حال بروز یک عیب کوچک در آن نیز، نیاز به متخصص برای تعمیر دارد. از جمله خدمات پس از فروش کندی کرج نمایندگی های تعمیرات هستند که کلیه تعمیرات وسیال برقی را برعهده گرفته و حتی اگر خرابی دستگاه در زمان اعتبار گارانتی وسیله اتفاق بیافتد خدمات تعمیرات به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

3-   نصب و راه اندازی

با توجه به این که ممکن است دستگاه خریداری شده در کارخانه خراب بوده و کارشناسان متوجه نشده باشند لذا توصیه می شود که نصب و راه اندازی وسیله را به کارشناس مورد تایید برند کندی بسپارید تا در این صورت مسئولیت خرابی بر عهده این برند باشد که در این صورت کندی موظف است بدون دریافت هزینه وسیله را تعویض نماید.

 1669