1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات لوازم خانگی

یخچال فریزر امرسان مدل BFN27D502

1294 بازدید
یخچال فریزر امرسان مدل BFN27D502

یخچال فریزر امرسان مدل BFN27D502  از یخچال های کمبی می باشد. فریزر آن در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین قرار دارد. گنجایش یخچال آن 373 لیتر و گنجایش فریزر 129 لیتر است. درب این مدل یخچال به سمت راست باز می شود. یک مزیت یخچال مدل  BFN27D502  این است که دارای بوگیر مواذ غذایی با کربن فعال شده می باشد. لامپ ال ای دی داخل یخچال فضای داخلی آن را به خوبی روشن می کند.

ویژگی ها

·       ویژگی بارز این یخچال سیستم خنک کننده بدون برفک آن است. دارا بودن این ویژگی از نظر کاربران بسیار مهم می باشد. زیرا تمیز کردن یخچالی که برفک می گیرد بسیار سخت است.

·       یخچال فریزر امرسان مدل  BFN27D502  مجهز به سیستم انجماد سریع می باشد.

·       این یخچال دارای یخساز اتوماتیک و محفظه جایخی است که می توان آن را غیر فعال کرد. همچنین این یخچال دارای آبسردکن بوده که قابلیت اتصال به آب شهری را دارد.

·       طبقات یخچال مدل BFN27D502  بسیار عریض هستند و جنس آن ها شیشه نشکن می باشد.

·       یک مشخصه مهم این مدل یخچال سیستم عیب یابی هوشمند در آن است. این سیستم به شما کمک می کند هنگام خراب شدن یخچال متوجه آن شوید.

·       مجهز بودن این یخچال به قفل کودک آن را ارزشمند تر کرده است. با استفاده از این قفل تنظیمات یخچال را از دسترس کودکان ایمن می کنید.

·       فریزر این مدل یخچال دارای سه کشوی بزرگ است. شما برای فریز کردن مقدار زیادی مواد غذایی مشکلی ندارید.

·       در کشوی پایینی یخچال می توانید میوه و سبزیجات را تازه نگه دارید و زمان زیادی از آن ها استفاده کنید.

·       یخچال مدل  BFN27D502  مجهز به سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی می باشد. در این صورت شما نگرانی برای برق مصرفی خود در آخر ماه نخواهید داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669