1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات لوازم خانگی

مزایای خدمات پس از فروش وسایل برقی

707 بازدید
مزایای خدمات پس از فروش وسایل برقی

یکی از تحولات عظیم که در صنعت تولید وسایل برق در سال های اخبر رخ داده است، افزایش تعداد برندهای فعال در این صنعت است. اگر در زمان خرید وسایل برقی کمی تحقیق کنید، متوجه تنوع میان برندها خواهید شد که هر کدام مزیت هایی نسبت به دیگری دارند. برخی از افراد برای خرید کالاهای برقی تنها به نام و شهرت یک برند، ظاهر و کارایی وسیله توجه می کنند و به این مسئله اهمیت نمی دهند که در صورتی خرابی وسیله چه باید بکنند؟ خراب شدن وسایل برقی و نیاز به تعمیرات آن ها تنها یک مثال از کاربرد و مزیت های خدمات پس از فروش وسایل برقی است.

تمامی برندها برای کالاهای تولید در خدمات پس از فروش ار در نظر گرفته اند زیرا معتقد هستند این قبیل خدمات یک سود دو طرفه را به دنبال دارد:

1-   خدمات پس از فروش در واقع اعتباری برای برند تولید کننده است چرا که مشتری به این باور می رسد شرکت تولید کننده به کیفیت کاری خود اطمینان داشته و حتی بعد از فروش نیز از تولیدات خود حمایت می کند. این کار باعث جلب اعتماد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش خواهد شد.

2-   از طرفی مشتری می تواند از خدمات ارزنه ای برخوردار شود که مهترین آن ها، تعمیر وسیله در زمان خرابی است. زمانی که هر برند برای وسایل برقی خود خدمات پس از فروش را در نظر بگیرید، مشتری می داند که در صورت خراب شدن دستگاه می تواند به مراکز معتبر جهت تعمیر مراجعه نماید.

دامنه خدمات پس از فروش:

برخی از افراد گمان می کنند که منظور از خدمات پس از فروش تنها تعمیر وسیله برقی است در صورتی که لازم است در مورد این قبیل خدمات بیشتر بدانید:

1-   زمانی که شما وسیله برقی را خریداری کردید، نمایندگی فروش موظف است بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای وسیله را با مسئولیت خود به منزل شما انتقال دهد.

2-   همان گونه که بیان کردیم مهمترین مزیت خدمات پس از فروش تعمیرات وسایل برقی است.

3-   نصب و راه اندازی وسیله نیز در حیطه خدمات پس از فروش کالاهای برقی قرار دارد. این کار چند حسن دارد:

–        شما از نصب صحیح وسیله مطمئن خواهید بود.

–       در صورتی که وسیله از همان خط تولید خراب بوده باشد، چون نصب آن توسط کارشناس مورد تایید انجام شده و او علت خرابی را گزارش خواهد کرد لذابرند مربوطه موظف است وسیله معیوب را بدون دریافت هزینه تعویض نماید.

–       در صورتی که سوالی در مورد نحوه استفاده از دستگاه داشته باشید می توانید از کارشناس بپرسید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669