1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات لوازم خانگی

یخچال فریزر امرسان مدل BFH20T-H

820 بازدید
یخچال فریزر امرسان مدل BFH20T-H

یخچال فریزر امرسان مدل BFH20T-H  یکی از مدل های جذاب و کاربردی شرکت امرسان می باشد. به طور کلی یخچال فریزرهای بالا و پایین یا همان کمبی به دلیل جای دادن یخچال و فریزر در یک دستگاه پتانسیل بالایی برای خرید دارند. این یخچال ها علاوه بر این که فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال می کنند کاربر هزینه کمتری را نیز پرداخت می کند. هر چند که ممکن است فضای داخلی کمتری را در اختیار شما قراردهد باز هم طرفداران زیادی دارند.

ویژگی های یخچال فریزر امرسان BFH20T-H  

·       فضای داخلی یخچال به وسیله سه طبقه تقسیم بندی شده است که به راحتی می توانید آن ها را جابه جا کنید. در قسمت داخلی درب یخچال نیز می توان نوشیدنی ها، تخم مرغ و انواع لبنیات را قرار داد.

·       یکی از مزیت های یخچال فریزر امرسان BFH20T-H   کشویی بودن تمام فضای فریزر آن است. با این وجود تقسیم بندی مواد غذایی یخ زده راحت تر انجام می گیرد. یکی از کشوها از بقیه باریکتر می باشد که می توان مواد غذایی کم حجم را در آن جای داد.

·       رتبه انرژی در این مدل یخچال A+  می باشد. با این حساب مصرف انرژی پایینی دارد.

·       در قسمت پایین یخچال دو عدد کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است. دمای داخل کشوها به گونه ای است که مواد غذایی داخل آن برای مدت طولانی تازه می مانند.

·       لامپ پر نوری که داخل یخچال قرار دارد فضای داخل آن را به خوبی روشن می کند.

·       یخچال فریزر امرسان BFH20T-H  دارای یک سینی جا یخی و یک سبد پلاستیکی برای قرار دادن مواد غذایی داخل فریزر می باشد.

·       این مدل یخچال فریزر امرسان نیز دارای پایه های قابل تنظیم و چرخ دار می باشد که جابه جا کردن آن را آسان کرده است.

ویژگی های ذکر شده مربوط به یخچال فریزر امرسان مدل BFH20T-H می باشد. این یخچال با طراحی زیبایی که دارد چهره ای مدرن به آشپزخانه شما می بخشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669