1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات لوازم خانگی

یخچال ساید بای ساید مدل GE PSE25KSHSS

852 بازدید
یخچال ساید بای ساید مدل GE PSE25KSHSS

یخچال ساید بای ساید مدل GE PSE25KSHSS از نوع دو درب بوده و دارای بدنه استیل ضد زنگ می باشد. این یخچال ساید دارای 889 میلی متر عرض، 1753 میلی متر ارتفاع و 889 میلی متر عمق بوده و716 لیتر ظرفیت دارد.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید GE PSE25KSHSS

این یخچال ساید همانند دیگر بخچال های پیشرفته دارای فیلتر تصفیه آب بوده تا شما را خرید مجزا و جداگانه دستگاه های تصفیه بی نیاز کند. در این مدل از یخچال های ساید هر دو قابلیت یخساز و آب سرد کن به کار رفته است تا شما در هر زمان به آب خنک و گوارا دسترسی داشته باشید.

قفل کودک به کار رفته در این یخچال باعث می شود که نگرانی بابت بازیگوشی و کنجکاوی های فرزندتان در آشپزخانه نداشته باشید. این یخچال دارای 4 طبقه شیشه ای و 3 قفسه در فریزر بوده و در درب آن نیز قفسه صبحانه برای دسترسی آسان طراحی شده است.

سنسورهای تنظیم دما، خنک کننده های توربو و سیستم چرخش هوای چندگانه باعث می شود که شرایط و دمای نگه داری مواد غذایی تا حد ممکن به حالت ایده آل و استاندارد نزدیک شود. میزان مصرف انرژی سالیانه این وسیله برقی تنها 738 کیلو وات ساعت بوده و دارای رده انرژی A می باشد.

لولای درب یخچال از نوع مخفی بوده و ظاهر بسیار زیبای یخچال ساید بای ساید مدل GE PSE25KSHSS بدون شک می تواند نظر سخت پسند ترین افراد را نیز به خود جلب کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669