1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات لوازم خانگی

یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل بوران

822 بازدید
یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل بوران

یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل بوران با اندازه و ظرفیت مناسبی که دارد به خوبی می تواند نیاز های خانواده های پرجمعیت را مرتفع سازد. این محصول را به صورت جفتی و یا حتی تکی می توانید مورد استفاده قرار دهید. یخچال فریزر بوران در سه رنگ سفید، چرمی و نقره ای تولید شده و بدنه آن در مقابل خش و ضربه مقاوم است.

ویژگی های یخچال فریزر دوقلوی پارس بوران

–       حجم مفید فریزر در این مدل 257 لیتر و حجم مفید یخچال نیز 387 لیتر است. یخچال 5 طبقه انعطاف پذیر و فریزر نیز 8 کشو کوچک و بزرگ دارد.

–       سیستم ایمنی از هر نظر در یخچال فریزر بوران تجهیز شده است. زیرا این یخچال فریزر دارای سیستم هشدار افزایش دما، باز بودن درب و نیز قفل کودک است.همچنین سیستم عیب یابی هوشمند در مواقع لازم پیغام بروز اشکال را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد.

–       سیستم سرمایش سریع و نیز انجماد سریع در یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل بوران باعث می شود بعد از گذاشتن یک ماده غذایی تازه دمای داخلی خیلی زود مجددا سرد شود.

–       چه در یخچال و چه فریزر یک محافظ داخلی برای مقابله با نوسانات برق تعبیه شده است. همچنین دارای حالت صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می باشد.

–       سیستم توزیع هوای فراگیر در این یخچال فریزر باعث می شود هوای سرد به صورت یکنواخت به تمامی طبقات برسد.

–       هر دو کابین دارای روشنایی LED هستند. این لامپ ها مصرف کمتری دارند. ضمن آنکه لاستیک هر دو درب نیز آنتی باکتریال است.

–       وجود یک صفحه نمایش LED در یخچال فریزر بوران زیبایی مدرنی به آن بخشیده و البته تنظیماتش را نیز راحت کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669