1669 پشتیبانی سریع
تعمیرات لوازم خانگی

یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل 1700 I+

1097 بازدید
یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل 1700 I+

یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل 1700 I+ را می توان محصولی کاربردی از این شرکت معتبر ایرانی دانست. این یخچال و فریزر را به صورت دوقلو و یا جداگانه می توانید مورد استفاده قرار دهید. رتبه مصرف انرژی نسبتا مناسبی داشته و علاوه بر آن مجهز به حالت صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می باشد. همچنین بدنه و سطوح داخلی آن ضد خش است و نوفراست نیز می باشد.

ویژگی های یخچال فریزر دوقلوی پارس 1700 I+

–    به منظور تسهیل در امر گردش هوای سرد یک فن در قسمت بالای یخچال تعبیه شده است. وجود این فن باعث می شود سرما به صورت فراگیر در یخچال پخش شود.

–    پایه های یخچال فریزر 1700 I+ قابل تنظیم بوده و ارتفاع یخچال تغییر می کند. همچنین پایه ها به صورت چرخدار نیز هستند. بنابراین جا به جایی یخچال فریزر بسیار ساده است.

–    وجود یک فیلتر آنتی باکتریال و خوشبو کننده در یخچال باعث می شود نه آلودگی در یخچال رشد کند و نه بوی نامطبوعی از آن به مشام برسد.

–    یک صفحه نمایش بزرگ LED انجام تنظیماتی همچون تغییر دما، قفل کودک و … را برای کاربر راحت نموده است. به علاوه محل صفحه نمایش جایی است که دست کودک به آن نمی رسد.

–    اگر در عملکرد یخچال فریزر دوقلوی پارس 1700 I+ اشکالی پیش آمد نگران عیب یابی آن نباشید. زیرا خود دستگاه این کار را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

–    اگر دمای یخچال به هر دلیلی بالا رفته و سلامت مواد غذایی به خطر بیفتد یخچال آلارم می دهد. به هنگام باز ماندن درب نیز به کاربر آلارم می دهد.

–    روشنایی داخلی یخچال فریزر با لامپ های LED تامین می شود. این لامپ ها هم پرنورتر هستند و هم مصرف برق کمتری دارند.

آنچه خواندید مطلبی درباره یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل 1700 I+ بود. این یخچال فریزر امکانات و ظرفیت بالایی داشته و برای خانواده های ایرانی انتخابی مناسب است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669