1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج

810 بازدید
نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج

نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج – یکی از حرفه هایی که در کشور و در شهرهای مختلف وجود دارد، تعمیر انواع وسیله برقی است. اگر چه این قبیل از خدمات به صورت گسترده در کشور ارائه می شوند اما بدان معنا نیست که همه آن ها از کیفیت کاری بالایی برخوردار هستند به علاوه این که اغلب تعمیرکاران تنها اطلاعات عمومی از همه وسایل برقی داشته و همین مسئله باعث می شود که نتوانند تعمیر وسیله را با کیفیت خوبی انجام دهند. لذا تنها راه باقی مانده برای تعمیر وسایل برقی، مراجعه به نمایندگی های مجاز تحت نظر برند مربوطه است.

خوشبختانه اغلب برندهای تولید کننده وسایل برقی در کشور و من جمله ایندزیت در شهرهای مختلف نمایندگی تعمیرات تاسیس کرده اند. ایندزیت با توجه به این که در اغلب شهرهای کشور با فروش خوب محصولات خود روبرو شده است خود را متعهد می داند به پاس اعتماد مشتریان، نیاز آن ها به تعمیر وسیله برقی را رفع نماید و این عمل را از طریق راه اندازی نمایندگی تعمیرات متعدد در شهرهای پرفروش من جمله نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج انجام داده است.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش تعمیرات ایندزیت کرج

 

نمایندگی تعمیرات ایندزیت عظیمیه , نمایندگی تعمیرات ایندزیت اسلام آباد , نمایندگی تعمیرات ایندزیت شهرک کلاک , نمایندگی تعمیرات ایندزیت خلج آباد , نمایندگی تعمیرات ایندزیت شهرک بنفشه , نمایندگی تعمیرات ایندزیت سرحد آباد , نمایندگی تعمیرات ایندزیت فردیس , نمایندگی تعمیرات ایندزیت ملارد , نمایندگی تعمیرات ایندزیت بلوار ارم , نمایندگی تعمیرات ایندزیت بلوار دریا , نمایندگی تعمیرات ایندزیت مهرشهر , نمایندگی تعمیرات ایندزیت گوهر دشت , نمایندگی تعمیرات ایندزیت شاهین ویلا , نمایندگی تعمیرات ایندزیت شهرک ظفر , نمایندگی تعمیرات ایندزیت میانجاده , نمایندگی تعمیرات ایندزیت شهرک اوج , نمایندگی تعمیرات ایندزیت بلوار باغستان , نمایندگی تعمیرات ایندزیت جهانشهر , نمایندگی تعمیرات ایندزیت دهقان ویلا , نمایندگی تعمیرات ایندزیت منظریه , نمایندگی تعمیرات ایندزیت وحدت , نمایندگی تعمیرات ایندزیت انبار نفت , نمایندگی تعمیرات ایندزیت حافظیه , نمایندگی تعمیرات ایندزیت کیانمهر , نمایندگی تعمیرات ایندزیت اندیشه , نمایندگی تعمیرات ایندزیت آق تپه , نمایندگی تعمیرات ایندزیت محمد شهر

 

خدمات نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج

 

1-   از آنجایی که در نمایندگی ایندزیت تعمیر وسیله برقی به تعمیرکارانی واگذار می شود که از تخصص و مهارت برخوردار بوده و همچنین با سیستم طراحی و ساخت وسایل برقی ایندزیت به خوبی آشنا هستند لذا در عیب یابی دقیق بوده و سرعت عمل بالایی برای تعمیرات دارند.

2-   اگر خرابی وسیله های برقی بزرگ اتفاق بیافتد اولین نگرانی مشتری، چگونگی انتقال آن به نمایندگی است. اما لازم است بدانید که نیاز به این کار نیست. شما فقط باید با نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج تماس بگیرید تا به جای بردن وسیله به نمایندگی، تعمیرکار به منزل شما اعزام شود.

3-   در مورد هزینه تعمیرات نیز لازم به ذکر است اگر خرابی وسیله برقی ایندزیت در زمان اعتبار ضمانت نامه رخ بدهد نمایندگی خود را متعهد می داند تعمیرات را رایگان انجام دهد.

4-   روش تعمیر وسیله بر روی کیفیت تعمیرات و سرعت کار تاثیر می گذارد و در نمایندگی ایندزیت کرج از روش های روز جهانی و تجهیزات به روز استفاده می شود.

5-   چنانچه برای تعمیر وسیله برقی ایندزیت نیاز به تعویض برخی از قطعات باشد، شما می توانید با واگذاری تعمیر به نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج از بابت کیفیت قطعات تعویض شده و اصل بودن آن ها مطمئن شوید.

 

آشنایی با ما

 

 

قوانین کاری نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج

 

یکی از مسائل بسیار مهمی که باعث اعتبار هر نمایندگی در راستای ارائه خدمات برای نصب، راه اندازی و تعمیر وسایل برقی می‌ شود، بحث قانونی بودن مرکزی است که قرار است مشتریان به آن مراجعه کنند. متاسفانه شاید شما نیز چنین تجربه ‌ای را داشته اید که در مراجعه به برخی از نمایندگی ها، با برخورد بد از افراد حاضر در این مراکز مواجه شده اید و البته هزینه زیادی را نیز از شما دریافت کرده ‌اند. مهمترین قوانینی که در نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج وضع شده تا تمامی امور به نفع مشتریان پیش برود عبارتند از:

–        کارشناسان نمایندگی موظف هستند در صورت مشخص شدن سطحی بودن عیب، به صورت تلفنی و بدون هیچگونه هزینه ای، مشتری را راهنمایی کنند تا بتواند خرابی بروز کرده در دستگاه را بدون نیاز به تعمیرکار برطرف نماید. در واقع این اقدام در راستای جلب اعتماد مشتریان و کاهش هزینه ها انجام گرفته است.

–        مهمترین قانون در نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج، بحث تعمیر قطعات معیوب به منظور حفظ این قطعات در داخل دستگاه و همچنین جلوگیری از افزایش هزینه‌ ها است. در واقع اولویت کاری تعمیرکاران ما بر این است که تمام تمرکز خود را بر روی تعمیر کردن قطعات معیوب بگذارند تا از این طریق مشتری هزینه کمتری را پرداخت نماید. ولی به هر حال این امکان وجود دارد که علی رغم عیب یابی و تعمیرات، باز هم قطعه کارایی لازم را نداشته باشد. در چنین شرایطی طبق قوانین نمایندگی، تعمیرکاران ما باید از قطعات اورجینال و اصل که دارای گارانتی هستند استفاده کرده و حتی برگه گارانتی را با مهر نمایندگی در اختیار مشتری قرار دهند.

–        نباید با وجود نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج نگران هزینه ها باشید. این مسئله به صورت کاملاً قانونی پیش خواهد رفت. نمایندگی موظف است با نرخی که در اتحادیه به تصویب رسیده است، هزینه کار را محاسبه کرده و فاکتور را تحت عنوان فاکتور تعمیرات در اختیار مشتری قرار دهد.

–        از طرف دیگر ما موظف هستیم گارانتی وسیله را در صورتی که تاریخ آن همچنان اعتبار دارد، به عنوان معیاری برای کاهش هزینه ‌ها در نظر گرفته و در نتیجه زمانی که تعمیرکار در حال برآورد هزینه‌ ها است، باید این مورد را در داخل فاکتور لحاظ کند.

–        کارشناسان ما موظف هستند با کمال صبوری و آرامش، پرسش های مشتریان را که به صورت تلفنی و آنلاین مطرح می‌ کنند، پاسخگو باشند.

–        از طرف دیگر تعمیرکاران ما طبق قوانین نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج باید تعمیرات را در منزل مشتری انجام دهند مگر اینکه خود مشتری تمایل داشته باشد وسیله برقی را به نمایندگی بیاورد. در این صورت با رضایت او، ما دستگاه را در نمایندگی تحویل خواهیم گرفت.

 1669