1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ایندزیت کرج

735 بازدید
تعمیر یخچال ایندزیت کرج

تعمیر یخچال ایندزیت کرج – یکی از متداول ترین مشکلاتی که برای وسایل برقی در خانه پیش می آید، خرابی یخچال است. این وسیله که نبود آن در منزل حتی به مدت یک ساعت می تواند خسارت های زیادی را وارد کرده و بخشی از امور آشپرخانه وارد نماید، ممکن است حتی با کوچکترین تغییر در شدت جریان برق دچار عیب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. توصیه می شود که تعمیر یخچال را به هر تعمیرکاری نسپارید بلکه برای این منظور باید به نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت در کرج مراجعه کنید تا با اطمینان تعمیر وسیله را برای شما انجام دهند.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال ایندزیت کرج

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش تعمیر یخچال ایندزیت کرج

 

یخچال ایندزیت عظیمیه , یخچال ایندزیت اسلام آباد , یخچال ایندزیت شهرک کلاک , یخچال ایندزیت خلج آباد , یخچال ایندزیت شهرک بنفشه , یخچال ایندزیت سرحد آباد , یخچال ایندزیت فردیس , یخچال ایندزیت ملارد , یخچال ایندزیت بلوار ارم , یخچال ایندزیت بلوار دریا , یخچال ایندزیت مهرشهر , یخچال ایندزیت گوهر دشت , یخچال ایندزیت شاهین ویلا , یخچال ایندزیت شهرک ظفر , یخچال ایندزیت میانجاده , یخچال ایندزیت شهرک اوج , یخچال ایندزیت بلوار باغستان , یخچال ایندزیت جهانشهر , یخچال ایندزیت دهقان ویلا , یخچال ایندزیت منظریه , یخچال ایندزیت وحدت , یخچال ایندزیت انبار نفت , یخچال ایندزیت حافظیه , یخچال ایندزیت کیانمهر , یخچال ایندزیت اندیشه , یخچال ایندزیت آق تپه , یخچال ایندزیت محمد شهر

 

برند ایندزیت

 

برند ایندزیت در کشور معرف بوده و خوشبختانه فروش یخچال های این برند در اغلب شهرهای ایران با استقبال روبرو شده است. با توجه به اعتماد مشتریان، برند ایندزیت سعی دارد خدمات پس از فروش خود را در تمامی شهرها گسترش داده و در صورت خرابی یخچال، مردم بتوانند تعمیر آن را به نزدیک ترین نمایندگی ها ارجاع دهند.

برای مثال جهت تعمیر یخچال ایندزیت کرج شما می توانید با نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج تماس گرفته و عیب رخ داده را گزارش کنید در این صورت کلیه خدمات زیر برای شما مهیا خواهد شد:

1-   بلافاصله بعد از تماس شما با نمایندگی و اعلام خرابی به کارشناسان، تعمیرکار مربوطه جهت تعمیر یخچال ایندزیت کرج به منزل شما اعزام می شود. در این صورت هم شما از کیفیت کار مطمئن خواهید بود و هم این که تعمیرکار بهتر می تواند وظیفه خود را انجام دهد.

2-   در صورتی که تعمیرکار صلاح بداند جهت تعمیر یخچال ایندزیت کرج باید برخی از قطعات تعویض گردد نگران نباشید چرا که برای این منظور از قطعاتی استفاده می شود که اصل بوده و در نتیجه عمر مفید یخچال را کم نخواهد کرد.

3-   تمامی وسایل برقی از گارانتی برخوردار هستند لذا در زمان تعمیر یخچال ایندزیت کرج ابتدا گارانتی را بررسی کنید تا در صورتی که از نظر زمانی اعتبار داشت، بتوانید از خدمات تعمیر رایگان بره مند شوید.

4-   توجه داشته باشید که تعمیر یخچال ایندزیت کرج در نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج  به افرادی سپرده خواهد شد که متخصص بوده و با کمک روش های پیشرفته و تجهیزات کامل می توانند در کمترین زمان دلیل عیب را یافته و با سرعت نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

 

آشنایی با ما

 

 

 

چرا محفظه داخلی یخچال ایندزیت خنک نمی کند؟

 

یخچال های امروزی به گونه ‌ای طراحی می ‌شوند که می ‌توانند به صورت هوشمند و براساس تغییرات دمای محیط ساختمان، دمای محفظه داخلی یخچال را تنظیم نمایند. ممکن است شما یک روز به سراغ یخچال بروید و متوجه شوید که محفظه داخلی مدام در حال گرم شدن است.

در واقع یخچال نمی تواند فضای داخلی را به ‌خوبی خنک کند. اولین چیزی که در چنین شرایطی به فکر همه می رسد این است که احتمالاً یخچال سوخته و به همین دلیل از کار افتاده است. اما باید بدانید عوامل دیگری نیز در بروز چنین نقصی نقش دارند. بنابراین اجازه دهید با یکدیگر عوامل موثر در خنک نشدن محفظه داخلی یخچال ایندزیت را بررسی کنیم:

–        ملاحظه نمایید که آیا چراغ داخلی یخچال روشن است یا خیر. در صورتی که خاموش بود، باید حتماً برقی یخچال را کنترل کنید. ممکن است که فیوز ساختمان پریده باشد. یا دو شاخه و رابط یخچال دچار نقص شده و در نتیجه نمی توانند جریان برق را به خوبی وارد یخچال کنند.

در چنین شرایطی باید حتماً کلیه موارد گفته شده را کنترل کرده و در صورتی که عیب در آن ها وجود دارد، سریعا مشکل را برطرف کنید. برای چنین شرایطی اصلا نیاز به تعمیر یخچال ایندزیت در کرج نیست و شما به راحتی با تعویض کردن محل پریز برق و یا تعویض کردن محافظ می توانید مشکل را برطرف کنید.

–        سپس اگر مشکل حل نشد، به سراغ دو شاخه رفته و از سالم بودن آن نیز اطمینان حاصل نمایید.

–        اما گاهی اوقات در جریان برق در داخل یخچال وجود دارد و این نشان می ‌دهد که یخچال دچار مشکلات دیگری شده است. برای مثال ممکن است گا یخچال تمام شده باشد و یا اینکه ممکن است آسیبی به موتور وارد شده و یا قطعات الکتریکی دیگر دچار مشکل گشته اند.

در چنین شرایطی حتماً باید با نمایندگی تعمیرات ایندزیت کرج تماس بگیرید و آنچه را که مشاهده می کنید به کارشناسان ما با جزئیات توضیح دهید تا عیب یابی اولیه انجام گرفته و براساس درخواست خود شما و در تاریخ و زمانی که تعیین کنید، تعمیرکاران را به منزل شما بفرستیم.

بله درست متوجه شدید! این نمایندگی تعمیرکاران را به خانه مشتریان خود اعزام می کند تا نگران چگونگی جابجا کردن یخچال نباشند.

 1669